Postupak prijema zahtjeva za zaključenje ugovora o otkupu električne energije iz obnovljivih izvora energije po referentnim cijenama vrši se u skladu sa Zakonom o upravnom postupku („Službene novine Federacije BiH“, br. 02/98 i 48/99) i Procedurama Operatora za OIEiEK o postupanju po zahtjevima za zaključenje ugovora o otkupu električne energije iz OIE iz postrojenja u probnom radu i ugovora o otkupu električne energije iz OIE po referentnoj cijeni broj: 02-534/14 od 04.11.2014. godine.
Zahtjev za zaključenje ugovora o otkupu električne energije iz obnovljivih izvora energije po referentnim cijenama podnosi se na obrascu ORC, te se isti zaprima u prostorijama Operatora za OIEiEK ličnim podnošenjem ili putem pošte.
Uz obrazac ORC potrebno je dostaviti dokumentaciju propisanu Procedurama o postupanju po zahtjevima za zaključenje ugovora o otkupu električne energije iz OIE iz postrojenja u probnom radu i ugovora o otkupu električne energije iz OIE po referentnoj cijeni broj: 02-534/14 od 04.11.2014. godine, i to kako slijedi:
Dokumentaciju je potrebno dostaviti u originalu ili ovjerenoj fotokopiji.
U skladu sa Odlukom Operatora za OIEiEK o jednokratnim administrativnim naknadama za obradu zahtjeva broj: 01-1688/21 od 10.09.2021. godine, potrebno je da podnosilac zahtjeva uplati administrativnu naknadu za obradu zahtjeva za zaključenje ugovora o otkupu električne energije iz obnovljivih izvora energije po referentnim cijenama. Iznos administrativne naknade ovisi od instalisane snage postrojenja, ai isti je definisan Odlukom o jednokratnim administrativnim naknadama za obradu zahtjeva.
Podnosilac zahtjeva obavezan je, uz obrazac zahtjeva i prateću dokumentaciju, dostaviti i uplatnicu/potvrdu o izvršenom plaćanju, iz koje se vidi da je izvršena uplata odgovarajuće jednokratne administrativne naknade.
Jednokratna administrativna naknada uplaćuje se na račun Operatora za OIEiEK broj: 1020010000018792, kod „Union banka“ d.d. Sarajevo, Filijala Mostar.